Reklamation & ånger
Reklamation av vara
Vi följande gällande lagstifning och om du upplever brister på varan har du alltid rätt att ansöka om en reklamation. Vänligen följ länken nedan “Skapa ärende” för att registrera din reklamationsansökan.
Reklamation av tjänst
Vi följer gällande lagstiftning och om du upplever brister i leveransen har du alltid rätt att ansöka om en reklamation. Vänligen följ länken nedan “Skapa ärende” för att registrera din reklamationsansökan.
Ånger vid köp av vara
Vi erbjuder alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med konsumentköplagen. Vid specialtillverkade & måttkapade varor gäller ingen ångerrätt. Kakelbolaget ska, om du utnyttjat din ångerrätt, betala tillbaka det du har betalat för varan snarast eller senast inom 30 dagar från den dag då vi mottagit returen. Du som kund står själv för hela returkostnaden tillbaka till adressen. Vänligen följ länken nedan “Skapa ärende” för att läsa mer och registrera din ångeranmälan samt beställa returfraktsedel.
Ånger vid köp av tjänst
Vi beställning av tjänst kan du alltid boka av nyttjande av tjänsten 72 timmar innan tjänsten ska genomföras utan kostnad. Vid avbokning 72-24 timmar innan debiteras halva beloppet. Vid avbokning senare än 24 timmar innan tjänsten är inbokad debiteras fullt belopp. Kontakta oss på info@kakelbolaget.se för att avboka din beställning.